Unilever behield aandeelhouderswaarde in WO2

Goed management bij Unilever. Tijdens de Tweede Wereldoorlog in ieder geval. Het toen zo’n beetje grootste bedrijf van Europa heeft slim geanticipeerd op de Duitse opmars, maar was toch goed, blijkt uit nieuw onderzoek.

Illustraties: Sebe Emmelot

Unilever nam een sleutelpostie in doordat het een grote producent van
vetten en zeep was, belangrijk tegen hongersnood en ziekten. Unilver
had veel geld over voor het redden van joodse werknemers, wat helaas
toch niet goed lukte, vertelde de auteur van de studie in Met het oog
op morgen 21 maart op 45 minuten.

Lees ook:Cloaken bij Media Markt na WO2?
Lees ook:Unilever ook tegen biobrandstof
Lees ook:Unilever-topman: grote reputatieschade door Hirsi Ali
Lees ook:Olie niet goed voor economie
Lees ook:Hard knock life voor rappers in directiepluche

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.