Klantvriendelijkheid voor beginners (e-learning)

Is UPC echt zo klantvriendelijk als de gouden-telefoonsnoer-award voor klantenservice doet vermoeden? Bizniz Blog denkt van niet, en komt er na onderzoek achter hoe de populariteit van de helpdesk zo snel stijgt. Luister mee!

 

 

Na het bericht van gisteren over de telefonische service van UPC besloot Bizniz Blog vanochtend de proef op de som te nemen, en eens te kijken of de medewerkers van het kabelbedrijf werkelijk 'wow-gesprekken' kunnen voeren aan de telefoon. Want is het bedrijf met recht houder van de Gouden Nationale Contact Center Award?

We bellen met de klantenservice van UPC, met een makkelijk op te lossen probleem in ons achterhoofd. Maar voor we dit probleem goed en wel uit de doeken hebben kunnen doen, wordt Bizniz Blog al duidelijk hoe de klanten zo tevreden komen. Want customer care manager Marco Vianen wendt zich per telefooncomputer persoonlijk tot ons, nog voordat wij iemand aan de lijn krijgen. "Ik ben Marco Vianen, en ik wil graag weten wat u van onze service vindt." Klanten moeten dus voor ze geholpen worden een oordeel geven over de klantenservice. Zo kunnen wij het ook.

En wat krijgen we te horen als we daarna daadwerkelijk een levend mens aan de lijn krijgen? Sorry we hebben een storing, bel later maar terug (BizNiz Audio).

Meer klantvriendelijkheid:

De Grote Klantvriendelijke Reus deelt uit
D66 sleutel in afbraak hypotheekrente-aftrek

John Deuss zet zeiljacht Fleurtje te koop
Bredenkamp fêteerde mee met wapenfabriek BAE
Kooistra’s uitbreiding in Eindhoven is definitief

 

Lees ook:Verklaring directie Bizniz Blog over krokettengate
Lees ook:De Grote Klantvriendelijke Reus brengt cadeaus
Lees ook:Colofon
Lees ook:Milieulobby liegt over gloeilampverbod
Lees ook:Beleggingssites meeste banken waardeloos

Eén reactie op “Klantvriendelijkheid voor beginners (e-learning)

  1. Wassily

    [quote]Klanten moeten dus voor ze geholpen worden een oordeel geven over de klantenservice. Zo kunnen wij het ook.[/quote]
    In het keuze-menu wordt inderdaad de vraag voorgelegd of de klant mee wil werken aan een onderzoek naar de kwaliteit van de dienstverlening van UPC.
    Indien je voor ‘ja’ kiest dan wordt duidelijk aangegeven dat je na het gesprek met de klantenservice automatisch wordt doorverbonden voor het onderzoek.

    Groet,

    Wassily
    UPC Webcare team

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.